RSS

Arhive zilnice: octombrie 10, 2009

Despre ce-am mai facut zilele astea…

Pai multe. Partea cea mai frumoasa a povestii este ca am prins loc in Grozavesti A si ca stau cu deja-cunoscuta mea colega Adriana. Asa ca merita cele 11 h!! +alte 3 a doua zi de stat la coada la camin. Pentru o cheie si o semnatura.

Cum suntem mari amatoare de dans, am iesit in prima sapt, cum am prins ocazia. Ca de obicei, am cunoscut o gramada de oameni. Unii din ei ne-au speriat cu miscarile lor, altii ne-au oferit ceva de baut, iar altii erau arabi:D (prietenii stiu de ce).

Am trezit anumiti oameni din camin pentru ca ploua afara 🙂 si am facut poze care vor ramane cu siguranta posteritatii. Am cunoscut stand la coada 2 oameni minunati de care suntem mai mult sau mai putin nedespartite. Am petrecut in camin, am dormit uimitor de putin, am dansat pana nu am mai putut si am ramas blocata in dus la o ora nu chiar rezonabila.

La facultate e mai frumos ca anul trecut, vom face mai multe lucruri practice. Avem si colegi noi pe care abia astept sa ii cunosc.

Nu-i asa ca e minunat :)?

 
2 comentarii

Scris de pe octombrie 10, 2009 în Studentie

 

Etichete: , , , , ,